Garancia

A webshopunkban vásárolt termékekre a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 2013. évi V. törvény (Ptk.) előírásai alapján jótállás és szavatosság vonatkozik.


1. Kötelező jótállás

A jogszabály alapján egyes tartós fogyasztási cikkek esetén kötelező jótállás érvényesül, amely az alábbiak szerint alakul:

  • 10 000 Ft és 100 000 Ft között1 év jótállás
  • 100 000 Ft és 250 000 Ft között2 év jótállás
  • 250 000 Ft felett3 év jótállás

A jótállás időtartama a termék vásárlásának napjától kezdődik.

Fontos: A jótállás nem terjed ki a nem rendeltetésszerű használatból, helytelen tárolásból vagy természetes elhasználódásból eredő hibákra.


2. Kellékszavatosság

A Polgári Törvénykönyv alapján a vásárlót kellékszavatossági jog illeti meg, amely azt jelenti, hogy ha a termék hibásnak bizonyul, kérheted:

  • Javítást vagy cserét – ha ez nem lehetséges vagy aránytalan többletköltséget jelentene,
  • Árleszállítást vagy a vételár visszatérítését.

A kellékszavatosság időtartama:

  • 2 év fogyasztói szerződés esetén
  • Az első 6 hónapban vélelmezett a gyártási hiba, ezt követően a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba gyártási eredetű volt.

3. Termékszavatosság

Amennyiben a vásárolt termék hibás, és az gyártási eredetű, kérheted a gyártótól:

  • Javítást vagy cserét, ha a hiba bizonyíthatóan gyártási eredetű.

A termékszavatossági igény a termék forgalomba hozatalától számított 2 évig érvényesíthető.


4. Garancia érvényesítése

Ha garanciális problémád merül fel:

  1. Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.
  2. Küldd el a vásárlást igazoló számlát vagy jótállási jegyet.
  3. A terméket a megadott címre kell visszajuttatni.

A termék visszaküldése után megvizsgáljuk a hibát, és a jótállási feltételeknek megfelelően járunk el.

További kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal!